Rexona Tropical (fragrance collection)

We weten allemaal dat anti-transpirants van merken zoals Rexona uitstekend werken. Echter is de geur vaak nogal basic, net zoals bij vele andere merken. Ik ben persoonlijk dol op deodorants met een specialere, zeg maar ‘exotischere’ geur.

Zo snuffel ik graag aan deodorants van bijvoorbeeld Fa en Ushuaia. Helaas heb ik steeds het gevoel dat deodorants met een zoete, fruitige geur vaak niet echt helpen tegen zweet en vervelende geurtjes. Dit komt natuurlijk doordat deze producten geen anti-transpirant zijn. Anti-transpirants met een zoete geur vind je jammer genoeg niet zo vaak.IMG_2827IMG_2832Daarom was ik ook aangenaam verrast toen ik Rexona Tropical in de winkel zag staan. Niet alleen is het een ontzettend leuke girly roze verpakking (check!), de geur is ook heerlijk (dubbelcheck!). De anti-transpirant heeft namelijk een parfum van jasmijn en fruit. Meer zelfs, deze milky deodorant belooft je 48 uur lang te beschermen. Deze belofte is wel erg optimistisch, maar een volledige dag overleeft-ie zonder problemen.IMG_2830IMG_2828  (klik op de foto om de ingrediëntenlijst te bekijken)

Grote plus: 0 % alcohol, wat van de meeste andere deodorants met zoete fruitgeuren niet gezegd kan worden. Dit betekent dus dat deze anti-transpirant zeer lief is voor je oksels wanneer ze net geschoren zijn. De Rexona tropical anti-transpirant uit de Fragrance Collection is te koop in een rollerversie alsook in een spuitbus. Er zou nog een tweede geur (met paarse verpakking) in deze collectie zitten, genaamd Radiant. Ik ben erg benieuwd naar deze, want Radiant ruikt naar perzik-framboos. Yummie!IMG_2831Welke deodorant/anti-transpirant gebruik jij graag?

One thought on “Rexona Tropical (fragrance collection)

  1. Bedankt voor de fijne review. Het klinkt echt als een hele goede deodorant. Vooral dat er geen alcohol inzit vind ik een groot pluspunt! Deze ga ik onthouden!

Geef een reactie

