Shoplog: Zalando, Torfs en Kruidvat

De allereerste shoplog op De Spiegelreflex is een feit. Ik vind het zelf altijd fijn om zulke artikels op andere blogs te lezen. Komt-ie dan!

IMG_2905Allereerst heb ik enkele kledingstukken besteld bij Zalando. Ik kocht twee truien van het merk Even&Odd. Ik heb al een paar schoenen van dit merk en was ook benieuwd naar de kleding. Ik vind dat Even&Odd erg mooie ontwerpen heeft (voor een zachte prijs!) en dus had ik deze roze trui al langer op het oog. De trui is precies dik genoeg, is vanachter lekker lang en heeft een prachtige Missoni-kleur. Ik kocht deze trui meteen ook in de donkere versie. De roze trui kost 22,95 euro en de zwarte 19,95 euro. Ook kocht ik een broek van het jeansmerk Lee. Deze was afgeprijsd naar 48,95 euro. Door de strepen aan de knie is deze jeans erg stoer. I love it! Deze foto’s komen van de website van Zalando. Later in dit artikel volgen mijn eigen foto’s.

EV421I03P-J11@6 EV421I03P-K11@5 LE421A02Y-K00@2.1

Verder kocht ik nieuwe schoenen bij Torfs. Deze schatjes van het merk Eye hebben me een flinke duit gekost. Meestal twijfel ik heel erg wanneer ik iets koop en wil ik liefst zo cheap mogelijk shoppen, maar soms ben je gewoon verliefd. Dat had ik bij deze bottine-achtige schoenen. Ze hebben een nonchalante look, stappen lekker en passen bij veel items uit mijn kledingkast. Voor 99,95 euro ging dit paar mee naar huis.

Ten slotte kocht ik bij Kruidvat mijn favoriete compact powder van Catrice en het volumepoeder van Kruidvat eigen merk. Er was een actie en ik had hier al zoveel positiefs over gehoord, dat ik ze wel moést meenemen!

 IMG_2911 IMG_2912

IMG_2908 IMG_2913

Wat vinden jullie van deze aankoopjes? ik ben er alleszins erg blij mee!

5 thoughts on “Shoplog: Zalando, Torfs en Kruidvat

Geef een reactie

