Holiday in Fuerteventura

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben was het de afgelopen week erg stil op De Spiegelreflex. Ik was namelijk een weekje aan het genieten van zon, zee, surfen en lekker eten in Fuerteventura!

Fuerteventura is een Canarisch Eiland, een beetje zoals Lanzarote. Daar was ik vorig jaar al geweest. Het was mijn tweede keer in Fuerteventura en ik kan het jullie zeker aanraden. Vooral wanneer je wil leren surfen is dit eiland the place to be. Overnachten doe je liefst niet in een luxehotel, maar in een plaatselijke guesthouse. Zo leer je veel mensen kennen (van allerlei nationaliteiten: Spanje, Schotland, UK, Polen, Finland,…) en zal je vakantie zeker de moeite waard zijn!

Dit was mijn ‘reclamepraatje’, enkele sfeerbeelden vind je hieronder. Kom zeker binnenkort nog eens een kijkje nemen op deze blog voor het eerstvolgende De Spiegelreflex artikel!

IMG_3047 IMG_3088IMG_3122

One thought on “Holiday in Fuerteventura

  1. Pingback: L’Aloe Vera Fresca di Fuerteventura | De spiegelreflex

Geef een reactie

