Gewonnen: The Body Shop Honey Bronze

Ik ben dol op meedoen aan winacties. Toen ik enkele weken geleden via de Facebookpagina van The Body Shop België iets had gewonnen sprong ik dan ook een gat in de lucht. Ik had namelijk producten uit de zomerse Honey Bronze collectie gewonnen, de collectie waar ik al zo lang benieuwd naar was! Toen ik thuiskwam van vakantie lag er al een pakketje op mij te wachten.

IMG_3141

De volgende producten zaten erin:

– Shimmering Dry Oil
– Brilliance Powder (dit is een kwast waar al een poeder in zit)
– Bronzing Gel For Face
– Lip Nectar (Moisturising Lip Gloss)
– Shimmer Lip Balm

Ik vind de verpakkingen en de producten prachtig (gotta love shimmer!), ik krijg er meteen een instant zomergevoel van. Ik kijk er dan ook erg naar uit om deze producten te gaan gebruiken!

IMG_3142

Wat vinden jullie van de Honey Bronze producten? Doen jullie ook zo graag mee aan winacties?

5 thoughts on “Gewonnen: The Body Shop Honey Bronze

  1. Pingback: Gewonnen: Essence goodiebag | De spiegelreflex

Geef een reactie

