Mini-shoplog

Ik heb de afgelopen tijd enkele spulletjes gekocht die ik graag aan jullie wil laten zien.
Ready, Set, Go!

IMG_3143

Allereerst kocht ik een nieuwe agenda bij Hema. Ik ben niet zo voor de digitale agenda’s, dus ik vond deze ‘offline’ agenda wel geinig. Ik denk wel dat ik over enkele maanden weer een nieuwe agenda haal (van een ander merk), want de agenda’s van Hema beginnen steeds midden in de maand juli (volgens het Nederlandse schoolsysteem?) en aangezien in België de vakantie reeds op 1 juli begint, is dit een beetje vervelend om mijn zomer overzichtelijk te plannen. Ik denk dus dat ik binnenkort een agenda ga zoeken die van januari tot december gaat, is wel zo makkelijk. Oh en kijk de agenda’s van Hema goed na voordat je er eentje meepakt, want er waren verschillende agenda’s die ondersteboven gedrukt waren. Dus let op!

IMG_3145

Verder kocht ik tijdens mijn vakantie in Fuerteventura een product met aloë vera. Deze plant heeft een helende werking en dus kan deze spray voor allerlei probleempjes gebruikt worden: zonnebrand, littekens,… Een uitgebreid artikel hierover komt binnenkort online!

IMG_3146

Ook heb ik een tea tree face wash gekocht bij The Body Shop. Deze lijkt me erg handig om onder de douche te gebruiken. Ik denk dat ik wel eens moet gaan kijken welke lijn producten ik hierna ga gebruiken, want de verkoopster in de winkel verklaarde me gek dat ik bij de tea tree producten keek. Misschien moet ik toch maar eens aanvaarden dat ik geen puisterige puber meer ben, maar als je al jarenlang anti-acné producten gebruikt is het niet zo vanzelfsprekend om producten te gaan gebruiken voor een ander type huid. Vette huid, gemengde huid, normale huid,… Iets om mij binnenkort eens in te verdiepen.

IMG_3149Tot slot kocht ik een shampoo. Het is een kindershampoo die tijdelijk verkocht werd bij Aldi, ik denk dat je deze in sommige winkels wel nog zult vinden. Ik heb deze shampoo in deze shoplog gezet voor de geur. Als je gek bent op producten die naar snoepjes ruiken, dan is deze shampoo die naar kersen ruikt echt jouw ding. Yummie!

IMG_3150

Hebben jullie nog leuke spulletjes geshopt?

6 thoughts on “Mini-shoplog

  1. Pingback: L’Aloe Vera Fresca di Fuerteventura | De spiegelreflex

  2. Pingback: Opgemaakt #2 | de spiegelreflex

Geef een reactie

