Gewonnen: Essence goodiebag

Het geluk staat de laatste weken aan mijn kant, want nadat bleek dat ik Honey Bronze producten had gewonnen via The Body Shop bleek dat ik nog een andere wedstrijd had gewonnen. Ik, die altijd aan wedstrijden meedoe, maar nooit iets win! There is a God. Via de Facebookpagina van Kruidvat België won ik namelijk een Essence goodiebag ter waarde van maar liefst 50 euro. En in Essence-prijzen betekent dat: véél producten. Ik laat jullie graag meegenieten!

IMG_3160

De producten van Essence kwamen in een doorzichtige tas (mijn excuses voor de ongestreken lakens op de foto’s, haha!). Handig om later nog te gebruiken wanneer je op reis gaat, zo zie je meteen al je spulletjes zitten. Ik vermoed dat de spulletjes in de goodiebag een combinatie zijn van oudere en nieuwere collecties.

Allereerst vond ik de all-in-one BB cream in de kleur 01 universal. Deze beauty balm heeft SPF 30, fijn!

IMG_3180

Ook kreeg ik drie oogschaduwduo’s, de zogenaamde 3D eyeshadow. Deze doosjes bevatten telkens een lichte en een donkere kleur, bevatten veel glitters en (vandaar de naam) een origineel reliëfje. Dit zijn de kleuren: Irresistible Chocolates,  Irresistible Purr-ple en Irresistible Mermaid’s Kiss.

Verder zie je de All about mat Fixing Compact Powder. Deze had ik al in mijn stash, dus ik ben erg blij om alvast een back-up te hebben. Dit doorzichtige poeder gebruik ik vaak wanneer ik het gevoel heb dat mijn huid nogal vet lijkt. Ultieme tip: in de zomermaanden je gezicht insmeren met zonnebrandcrème, even laten intrekken, afpoederen met dit poeder van All about mat, een klein beetje highlighter toevoegen en je  bent ready to go voor een make-uploos dagje aan het strand!

IMG_3164

Verder kreeg ik het oogschaduwpaletje Night Club – Glamour to go in 03 Dance till dawn. Ik kreeg de kleurtjes niet zo goed op de foto, maar dit paletje is ideaal om een mooie smokey eye mee te maken. Hier vind je vooral paarse en grijze tinten.

IMG_3165

Dan twee On Top lipglossjes, namelijk 01 Dramatize en 03 Hypnotize. Deze glossjes kan je aanbrengen over je lipstick om zo voor een holografisch effect te zorgen.

IMG_3166

Ik ontving ook twee schattige nagellakjes in de kleuren Hello Marshmallow (149) en Flashy Pumpkin (145). Vooral het lila lakje vind ik te gek, deze zal ontzettend gaaf staan op zongebruinde handen en voeten. IMG_3163

Terug naar de oogproducten. Ik ontving twee mascara’s (I Love Extreme en Maximum Length) en drie producten uit de waterproof Stays No Matter What collectie: een bruin en zwart oogpotlood en een zwart eye pencil. Verder zie je nog de I ❤ Punk eyeliner pen.

IMG_3171   IMG_3176

Zo, dit waren alle producten. Zoals jullie zien: een hele hoop!

IMG_3182 IMG_3188IMG_3168  IMG_3190

Zoals jullie wel kunnen raden ben ik erg excited over de inhoud van mijn goodiebag. Wat vinden jullie van deze producten? Hebben jullie laatst ook nog iets gewonnen?

10 thoughts on “Gewonnen: Essence goodiebag

  1. Wat leuk! Ik won laatst een waardebon van 25 euro bij Trendyneeds, een paar hakken, een luiertas (niet voor mezelf) en het in The Buff palette! Lucky me!

Geef een reactie

