Hema Natural conditioner

Laatst was ik op zoek naar een nieuwe conditioner. Ik kwam bij Hema deze Natural conditioner tegen. Natuurlijke ingrediënten voor een lage prijs? Check!

Hema Natural conditioner

De basic verpakking met a touch of green belooft veel goeds: in dit product zit kokosolie en aloe vera. Deze ingrediënten staan bekend om hun verzorgende eigenschappen. Deze conditioner bevat geen parabenen en bestaat voor 95% uit natuurlijke ingrediënten. Klinkt goed!

Hema Natural conditioner ingrediënten

De conditioner zelf is heel wit en luchtig. Ik vind de conditioner minder vloeibaar dan andere merken die ik geprobeerd heb. De geur is niet echt speciaal, het is gewoon een lekker ruikende geur. Wanneer ik het product uit mijn haar spoel voel ik niet dat typisch gladde gevoel van een conditioner. Dit komt waarschijnlijk door het gebrek aan chemische zooi. Wanneer mijn haar gedroogd is voelt het verzorgd aan en pluist het niet.

Hema Natural conditioner

Ik ben tevreden, zeker voor de fijne prijs van 1,95 euro. Deze conditioner is echt iets voor jou wanneer je dol bent op producten met natuurlijke ingrediënten. Skip dit product wanneer je een ontzettend glad effect verwacht van je conditioner.

De Natural lijn van Hema bestaat ook uit allerlei andere producten zoals shampoo, body scrub, douchegel en handzeep.

Hebben jullie al Natural producten van Hema gebruikt?

14 thoughts on “Hema Natural conditioner

  1. Klinkt als een fijne conditioner! Ik heb sowieso al veel goede dingen gelezen over de haarproducten uit deze lijn. Zodra mijn shampoo en conditioner op is, ga ik ze zeker eens proberen. P.S.: Leuk om een Belgische blogger tegen te komen 😉 x

Geef een reactie

