Essence express dry drops

Maak kennis met de holy grail van de nagellakklunzen: Essence express dry drops. Ook gekend als het goedje dat je nagellak in luttele seconden droogt. No kidding.

Ik was vroeger iemand die graag nagellakjes kocht, maar het eigenlijk niet zo vaak droeg. Te veel gedoe, te lang wachten met drogen, enzovoort. Als er iets is wat niet zo kenmerkend is voor mij, dan is het geduldig zijn. Drie minuutjes kan ik best wachten, maar meer dan tien minuten per hand? Serieus? Tussen de basecoat, laagje kleur 1, laagje kleur 2 (en helaas soms laagje kleur 3) en de topcoat elke keer zooo lang wachten? En ondertussen serieus niets kunnen doen met je handen? Vreselijk! Nagels lakken voelde voor mij meestal als een opgave in plaats van een verwenmomentje voor mijzelf, dus vandaar dat mijn collectie lakjes mooi in de kast bleef staan.

Essence express dry drops

Totdat ik deze Essence express dry drops eerst op een blog spotte en daarna in Kruidvat. Ik had wel al van dit soort producten gehoord, maar dacht dat het enkel bij duurdere merken of on line te koop was. Voor twee à drie euro (of was het 1,99?) was dit schatje van mij.

Hoe werkt het nou precies? Je lakt je nagels waarna je één of twee druppeltjes van het vloeistofje op je nagels laat vallen met het handige pipetje. Voelen jullie jullie dan ook altijd een slimme dokter of laborant? Nou, ik wel. Ik gebruik twee druppeltjes voor mijn duim en eentje per andere nagel. Hierna begin ik de nagels te lakken van mijn andere hand en wanneer ik aan mijn tweede laagje wil beginnen zijn mijn nagels alweer kurkdroog. Zonder verpinken doe ik zo in minder dan tien minuutjes drie laagjes. Wie had dat ooit gedacht?

Essence express dry drops

Toegegeven, mijn nagellak lijkt soms iets streperiger, maar dit weegt echt niet op tegen de voordelen van dit product: meer plezier en mooie kleurrijke nagels. Ook zijn deze express dry drops zuinig in gebruik, na enkele keren gebruiken is het flesje nog hartstikke vol. Zoals je merkt ben ik erg lyrisch over dit product, het is ideaal voor mensen die én weinig geduld hebben én graag budget producten kopen. Ik ben verliefd!

Wat vinden jullie van de Essence express dry drops?

14 thoughts on “Essence express dry drops

  1. Ik heb dit een aantal keer geprobeerd, maar het werkte bij mij helaas niet. Nu ik dit positieve bericht lees, krijg ik toch kriebels om het nog eens te proberen. Misschien deed ik wel iets fout.

  2. Dit is echt iets voor mij. Ik heb nooit geduld bij het drogen van nagellak en 9 van de 10 keer verpest ik het door mijn ongeduld. Sowieso dat ik dit ook ga aanschaffen ❤

Geef een reactie

