Liebster award

Een tijdje geleden werd ik door Eva genomineerd voor de Liebster award. Superfijn natuurlijk, vandaag zal ik ermee aan de slag gaan!

Wat is die Liebster Award eigenlijk? Het is een award die wordt doorgegeven onder bloggers om elkaar te steunen. De award is bedoeld voor blogs die nog niet zo lang bezig zijn of nog niet zo bekend zijn.

Dit zijn de regels van de Liebster Award:
– De persoon die jou genomineerd heeft, link je terug in je bericht.
– Onderstaande 11 vragen moet je beantwoorden in je bericht.
– Na het beantwoorden van de vragen moet je 11 bloggers nomineren die onder 200 volgers hebben en deze 11 zelf-bedachte vragen geven.
– De persoon die jou heeft genomineerd, mag je niet nomineren.
– De mensen die je hebt genomineerd, moet je dit laten weten door hen een link naar jou post te geven

1. Welk verzorgingsproduct koop jij telkens opnieuw?
Ik heb een lichte verslaving aan body butters kopen. Niet dat ik het elke dag gebruik, maar het is gewoon zoiets leuks om te stapelen en een echte stash van te maken. Kleine waarschuwing: open niet je hele stash in één keer, want dan bederft alles te snel. Ultieme favoriete body butters zijn Nivea Soft (de witte pot) en alles van The Body Shop.

2. Voor de rest van je leven geen dagcrème meer, of voor de rest van je leven geen foundation meer?
Dit is een gemakkelijke, ik gebruik namelijk nooit foundation. Dat kan ik dus best missen. Ik zou zelfs zonder dagcrème kunnen, mijn gezicht heeft in feite niet zoveel hydratatie nodig en ik geef toe dat ik niet zo’n trouwe smeerder ben (shame on me).

3. Wat is de beste aankoop dat je ooit kocht op aanraden van een blog?
Essence dry drops (klik voor mijn review) en Garnier micellair water. Zonder reviews van anderen zouden deze producten mij misschien niet eens opgevallen zijn.

Essence express dry drops

4. Wat zou je graag willen verbeteren aan jouw blog?
Momenteel ziet mijn blog er nog niet zo professioneel uit. Dat is natuurlijk geen must, maar een mooie banner zou mijn blog al iets persoonlijker en kleurrijker maken. Helaas ben ik niet zo’n held met Photoshop en van HTML heb ik ook geen kaas gegeten (ik blog gewoon via WordPress zelf), dus dat is iets wat in de toekomst zou mogen verbeteren.

5. Wat is jouw favoriete YouTube kanaal?
Ik kijk graag naar de filmpjes van Equals Three op het kanaal van RayWilliamJohnson. Elke keer worden er enkele filmpjes die een hit waren op het internet onder de loep genomen en voorzien van grappige commentaren. Een tijdje geleden is het programma van presentator veranderd en ook hij valt in de smaak! Verstand op nul samen met de 10.706.564 (!) andere abonnees.

6. Welke make-up producten zitten er allemaal in jouw dagelijkse routine?
Voor mijn dagelijkse routine gebruik ik zoiezo elke dag een (matterend) poeder, mascara en highlighter. Op sommige dagen ook concealer en eyeliner. Dat valt dus best mee, al probeer ik er tegenwoordig ook weleens wat oogschaduw tegenaan te gooien.

IMG_2908

7. Hecht jij veel belang aan diervriendelijke producten? Let je er echt op?
Op zich let ik er niet zoveel op, maar ik vind het wel absoluut een meerwaarde. Gelukkig is er nog de blog van Eva om mij te informeren 😉

8. Wat is jouw grootste fashion blunder?
Hmm, goeie vraag! Ik geloof dat mijn grootste fashion blunder dateert van toen ik ongeveer 12 à 13 jaar was. Toen was het merk (vooral de petten) van Von Dutch erg hip, maar achteraf bekeken toch ook wel een beetje fout. Ik wou toen dus graag een shirt van het merk met het o-zo-mooie logo (insert sarcasm). Toen ik er eindelijk eentje had, voor 30 euro nota bene, drong het plots tot me door dat het totààl niet meer cool was om Von Dutch te dragen en ik heb het shirt dus nooit durven aandoen, haha. Ik vond het gewoon zo stom van mijzelf om mij te laten leiden door schreeuwerige logo’s en op die manier dus iets duurs te kopen wat ik eigenlijk helemaal niet mooi vond.

9. Voor de rest van je leven op hakken, of voor de rest van je leven op sneakers?
Geen twijfel: sneakers, haha!

10. Wat onderscheidt jouw blog van alle andere?
Ik probeer alleen te bloggen over wat mijzelf interesseert. Dat gaat dus meestal over beauty, maar ook af en toe over muziek of andere onderwerpen. Ook probeer ik al mijn foto’s zelf te maken in plaats van zomaar wat fotootjes van Pinterest of Google te halen. Dat is iets wat volgens mij veel te nonchalant gebruikt wordt, dus ik vermijd het. Tot slot ben ik in de blogwereld een soort van Anoniempje, maar dat is een bewuste keuze. Ik sta in mijn omgeving niet bekend als hét modepopje dus voorlopig maak ik me niet bekend, ook op professioneel vlak (nu ik op zoek ben naar een nieuwe job) vind ik het niet ideaal.Verder is mijn voornaam nogal speciaal, dus iedereen zou meteen weten dat ik het ben, haha.

11. Waar zie je jezelf over 5 jaar staan met je carrière? (Al dan niet met bloggen)
Zoals gezegd ben ik momenteel op zoek naar een nieuwe job. Ik werk reeds enkele jaartjes en werk tegenwoordig – heel erg vaag omschreven – op een kantoor als dossierbeheerder. Ik ben vooral op zoek naar een job voor een bedrijf dat me meer ligt en in een branche waar ik meer gepassioneerd door ben. Wat bloggen betreft hoop ik over 5 jaar nog steeds te bloggen en leuke contacten te leggen. The sky is the limit!

Dit zijn mijn 11 vragen:
1) Wat is het duurste beautyproduct uit je stash?
2) Gebruik je het liefst blush of bronzer?
3) Ben je veel bezig met je bezoekersaantallen?
4) Hoe vaak was je je haar?
5) Waarom ben je beginnen bloggen?
6) Speel je een muziekinstrument?
7) Hoe vaak draag je nagellak?
8) Wat is je favoriete oogschaduwpalet?
9) Hoe actief ben je met je blog op sociale media?
10) Wat kocht je als laatste op beauty gebied?
11) Wat wil je zeker nog bereiken met je blog?

Tot slot ga ik nu een tikje rebels doen… Ik weet dat ik volgens de regels 11 andere bloggers moet nomineren, maarrrr vrijwel alle blogs die ik volg zijn ofwel te groot ofwel zijn ze recent al genomineerd geweest. Bij deze stel ik dus deze award graag open voor andere blogs die nog niet zoveel volgers hebben. Laat zeker een reactie achter wanneer je op mijn vragen hebt geantwoord op je blog en vergeet de award niet door te geven aan 11 andere bloggers!

5 thoughts on “Liebster award

  1. Ik vind je blog er toch al vrij professioneel uitzien. Ben blij dat ik niet alleen ben die niets van photoshop en al die toestanden afweet. En natuurlijk heb je mij nieuwsgierig gemaakt naar je naam, maar het is je goed recht om anoniem te blijven en ik kan dat ook ergens begrijpen.

Geef een reactie

