Opgemaakt #2

De maand augustus zit er alweer een tijdje op, school is bijna overal weer begonnen. Tijd om jullie te tonen welke beautyproducten deze maand volledig op zijn en dus binnenkort mogen kennismaken met de prullenbak!

IMG_3445

In juli toonde ik jullie in een mini-shoplog deze Cherry shampoo van het merk Mildeen, met een heerlijke kersengeur. Deze was tijdelijk te koop bij Aldi en is nu dus op. Ik werd altijd zo blij wanneer ik deze shampoo gebruikte, de geur is echt lekker zoet en fruitig. Ik fan ben van dit soort geurtjes, dus deze shampoo was een schot in de roos. Aangezien dit product eigenlijk bedoeld is voor kindjes, had hij dus een erg milde werking en dat is zeer fijn voor mijn hoofdhuid die al eens jeuk krijgt van bepaalde shampoos. Deze zou ik zeker opnieuw kopen.

Verder heb ik ook een pakje scheermesjes Twin Lady van Bic opgemaakt. Al zolang ik ben beginnen met oksels en benen scheren, heb ik altijd deze wegwerpmesjes gekocht. Soms wel eens een beter mesje van een ander merk hoor, maar ik kwam altijd terug bij deze. Het is erg goedkoop (minder dan vijf euro voor 15 mesjes), lekker scherp, er zitten verschillende leuke kleurtjes in het pak en de mesjes blijven (voor wergwerpmesjes te zijn) best lang goed. Ik heb deze alweer opnieuw gekocht!

Ook maakte ik het Blue Therapy Serum van Biotherm op. Dit is een anti-age serum wat ik aanbracht voor het slapengaan. Anti-age is natuurlijk maar een label, dit is uiteraard ook bedoeld voor vlekjes en een vermoeide huid en dus niet enkel voor rimpels. Ik gebruikte dit meestal op mijn ‘frons’ (op mijn voorhoofd en tussen mijn wenkbrauwen), omdat ik schrik krijg dat dit de rimpel is die als eerste zal blijven staan, haha. Het doorzichtige serum trekt snel in en de geur deed me een beetje aan watermeloen denken.

Zoals je misschien al weet ben ik gek op tea tree producten, dus enkele maanden geleden pakte ik deze tea tree reinigingslotion van Kruidvat eigen merk mee. Ik zou dit niet opnieuw kopen, ik heb liever een mildere reinigingslotion voor mijn gezicht. Tea tree is natuurlijk soms nogal straf spul.

Verder maakte ik mijn favoriete reinigingsdoekjes van Garnier met rozengeur op. Ik ben dol op producten met rozengeur!

Ten slotte maakte ik een flesje Bio Oil op. Bio Oil staat bekend als een wondermiddel tegen o.a. littekens. Ik gebruikte het bij enkele littekens die had overgehouden aan het surfen, muggenbeten en acné. Je doet gewoon een beetje olie op een wattenschijfje en je smeert op alle plekjes die extra verzorging nodig hebben. De olie is lekker vet en je hebt dus niet veel nodig. Wel moet je heel trouw smeren, één keer per dag is een must en als het even kan zelfs twee keer. Ik zag zeker verschil met deze Bio Oil en zou dit zeker opnieuw kopen. Aanrader!

IMG_3448IMG_3446 IMG_3447

Welke producten hebben jullie opgemaakt deze maand?

7 thoughts on “Opgemaakt #2

Geef een reactie

