Katy Perry Royal Revolution

Sinds enkele weken ligt het allernieuwste parfum van Katy Perry in de winkels: Royal Revolution. Ik kon niet wachten om deze blauwe diamant te testen!

Ik was al dol op haar vorige parfum, dus deze nieuwe parel mocht niet in mijn collectie ontbreken. Net zoals Killer Queen kocht ik Royal Revolution puur op de gok, zonder vooraf uitgebreid te snuffelen. Eén keer heb ik geroken aan de kassa bij Di, maar ik wist meteen dat het goed zit. Deze maand krijg je bij Di trouwens nog 2,5 euro korting bij aankoop van dit parfum. Altijd handig!

Katy Perry Royal Revolution

Ik kocht een flesje van 15 ml en net zoals Killer Queen zit Royal Revolution verpakt in een grote doorzichtige doos met koninklijke versieringen, zoals een wapenschild en veel zilver. Voor deze versie heeft Katy voor een blauwe kleur gekozen, terwijl de verpakking van het andere parfum rood was met gouden accenten. Verder is de vorm van de flacon nagenoeg dezelfde. Deze neemt jammer genoeg veel plaats in, want je kan het uiteraard niet mooi rechtop zetten. Toch blijf ik fan van het prachtige kleurenverloop van deze flacon. Love it! Het lijkt wel een helderblauwe oceaan.

Katy Perry Royal Revolution

Topnoten: roze fresia, granaatappel
Hartnoten: sandelhout, oranje bloesem, jasmijnblaadjes
Basisnoten: zwarte doorn, huidmusk, vanille-orchidee

De geur zelf is iets luchtiger en volwassener dan Killer Queen, maar het is duidelijk dezelfde stijl. Minder zoet, maar wel nog steeds fruitig. Een beetje ‘waterig’, maar op een goede manier. Ik vind dit een geur voor een sterke, jonge vrouwen. Romantisch, veilig, maar niet té zoet. Wanneer ik dit parfum op heb kan ik niet stoppen met aan mijn pols snuffelen. Als ik echt moet kiezen blijft Killer Queen wel mijn favoriet, maar Royal Revolution is zeker een waardige opvolger voor de troon.

Katy Perry Royal Revolution
Het ‘wapenschild’ van Katy Perry.

Katy Perry Royal Revolution
Het oog wil ook wat!

Katy Perry Royal Revolution
Grote zus Killer Queen samen met new born Royal Revolution op de foto.

Hebben jullie dit nieuwe parfum al geroken?

7 thoughts on “Katy Perry Royal Revolution

Geef een reactie

