Happy birthday to me!

Vandaag word ik alweer een jaartje ouder! Ik word namelijk 24 jaar. Dat ga ik uiteraard uitgebreid vieren.

Ik ga met mijn vriend naar de cinema en ’s avonds komen er enkele vriendinnen langs voor een gezellig avondje. Aka veel kletsen met lekkere hapjes en drankjes, yummie! Het is eigenlijk al heel wat jaartjes geleden dat ik nog eens een feestje deed voor mijn verjaardag, want meestal valt het midden in de week en zijn er het weekend ervoor/erna al andere dingen gepland. Maar nu valt het dus op een zaterdag en was ik de eerste om die dag te ‘claimen’ voor een onderonsje. Met mijn familie zal ik het wel pas volgende week vieren. Ik kijk er al naar uit!

Happy birthday

Wat gaan jullie vandaag doen?

EDIT: Dank jullie wel allemaal voor de verjaardagswensen!ย  โค

11 thoughts on “Happy birthday to me!

  1. Pingback: Verjaardagscadeautjes | de spiegelreflex

Geef een reactie

