Opgemaakt #3

Net zoals de afgelopen maanden maakte ik ook deze maand enkele producten op. Lees snel verder om te lezen welke producten dit zijn en wat ik ervan vond!

image-2014-10-04
Allereerst iets wat eigenlijk al op was toen ik het nog eens wilde gebruiken: voetendeodorant van Mildeen body care. Deze heb ik gekocht bij Aldi en zit geloof ik niet in het vaste assortiment. Ik heb deze deodorant veel gebruikt tijdens de zomer, wanneer ik sandaaltjes of ballerina’s zou dragen. De spray heeft een lavendelgeur en houdt je voeten droog. Ook erg handig om te gebruiken bij gesloten schoenen, als je gauw last hebt van zweetvoeten. Ik wou dit dus aan het begin van vorige maand nog eens gebruiken, maar ik kreeg er niets meer uit en hij bleek dus op te zijn. Oeps!

Ook maakte ik de Essence Absolue haarolie van Shu Uemura op. Hij is wel degelijk op, ook al lijkt het niet zo op de foto. Dit gouden goedje is een erg fijne haarolie. Hij is extreem zuinig in gebruik, ik heb maanden gedaan totdat dit flesje van 30ml leeg was. Het is een handige pompflacon en aan 1 à 2 pompjes heb je al genoeg. Mijn haren kregen een mooie glans van dit spul. Wat mij betreft, een toppertje!

Essence absolue shu uemura

Ook maakt ik een mascara op, namelijk de Get Big Lashes triple black mascara van Essence. Deze was best wel okee, maar aan het einde van de dag stempelde hij meestal. Ik zou deze mascara niet opnieuw kopen, er zijn betere Essence mascara’s (bv. de volume boost waterproof versie uit dezelfde lijn)!

Een favoriet product van mij, de tea tree blemish gel van The Body Shop, ging ook op. Dit is een product wat je op plaatselijke onzuiverheden kan aanbrengen. Het kalmeert je huid en ik merk dat het erg goed werkt. Jammer dat ze geen grotere versie maken van dit product, want deze gaat altijd snel leeg.

Tea tree Blemish gel

Vorige maand kocht ik ook eeltsokken bij Kruidvat, ik was zo benieuwd om deze eens te testen. Een review zie je binnenkort op De Spiegelreflex verschijnen! Verder maakte ik nog een mini-douchegel van Botanicals op in de geur Mango Butter, Grapefruit & Chamomile. Deze was niet zo bijzonder.

Tot slot maakte ik de Cacao & Framboise douchegel van Yves Rocher op. Dit komt uit de vorige kerstcollectie van Yves Rocher. Dit was een rode douchegel met glittertjes, die je gelukkig na het douchen niet meer zag. De geur was erg lekker, het deed me denken aan de Pim’s koekjes. Ik heb nog enkele producten van deze lijn liggen, erg yummie!

Yves rocher collection de cacao

Hebben jullie vorige maand veel producten opgemaakt?

Volg je me al via twitter en bloglovin’?

7 thoughts on “Opgemaakt #3

Geef een reactie

