3 voor de prijs van 2!

Dag lieve lezers,

bij deze een klein berichtje om jullie te laten weten dat er vanaf nu 3 artikels per week zullen verschijnen ipv 2, namelijk op maandag, woensdag en vrijdag.

Dit is niet altijd zo vanzelfsprekend, aangezien ik fulltime werk (op mijn werk heb ik overigens geen vrije toegang tot het internet) en natuurlijk ook graag tijd vrijmaak voor mijn vriend, vriendinnen, familie en hobby’s. Ook mogen we het huishouden niet vergeten, haha.

Volgens mij zal het ondanks dit alles wel te doen zijn (ik barst namelijk nog van de ideetjes voor artikels) en vandaar deze kleine verandering 😉 Hoe meer er te lezen valt, hoe leuker!

Vele groetjes van yours truly

cropped-img_01471.jpg
Volg je me al via twitter en bloglovin’?

 

2 thoughts on “3 voor de prijs van 2!

  1. Leuk zeg! Wel pittig, met het huishouden en een fulltime job erbij. Ik merk dat zelf ook wel. Ik blog dagelijks, en moet nu ook erg hard werken voor school, best moeilijk te combineren soms. Gelukkig lukt het tot nu toe goed!

Geef een reactie

