Verjaardagscadeautjes

Zoals jullie misschien wel weten ben ik enkele weken geleden 24 jaar geworden. Dit heb ik uitgebreid gevierd met vrienden en familie, kan het nog beter? Daarbij heb ik ook een hoop leuke cadeautjes gekregen en vandaag toon ik deze graag aan jullie. Dit is absoluut niet om te willen ‘stoefen’, maar gewoon omdat ik het zelf altijd supertof vind om te zien wat anderen gekregen hebben. Een soort van shoplog, maar dan anders šŸ˜‰ Hopelijk genieten jullie ervan!

Ter info, voor mijn verjaardag stuur ik meestal een soort verlanglijstje door, waar familie dan eventueel iets uit kan kiezen. Vriendinnen krijgen altijd carte blanche!

image-2014-10-074 Lush Happy daze

Van mijn broer en schoonzus kreeg ik dit heerlijke Lush pakket, genaamd Happy Daze. Hier ben ik zo ontzettend blij mee! Ik heb dit weekend The Comforter al voor de helft laten kennismaken met mijn bad en ik ben verkocht. Wat een fantastische geur, echt iets voor mij.Ā  Love it!

The Body Shop Maringa gift set
Van een vriendin kreeg ik deze zalige gift set van The Body Shop in de Moringa geur. Deze bloemige geur kende ik al, dus ik wist dat dit dik in orde was. In de doos zitten een zeep, body scrub, body butter, douchegel en een douchepuff.

Kneipp verwenmomenten

Van twee andere vriendinnen kreeg ik dit Kneipp Badkamergeheimendoosje cadeau, met allerlei relaxerende badspulletjes. Ideale geur om te gebruiken voor het slapengaan! Ook kreeg ik een hoop noten, peren en druiven cadeau uit hun eigen tuin, hihi.

image-2014-10-078

Van mijn oudste zus kreeg ik het Grote Singer Naaiboek cadeau, een ontzettende dik boek vol tips en patronen die ik goed kan gebruiken nu ik een naaimachine gekocht heb. Mijn naaimachine was trouwens deels gesponsord door vriendlief voor mijn verjaardag, thanks honey! Van mijn mama kreeg ik een kledingbon en een naaischaar, (in naam) van mijn metekindje kreeg ik ook een kledingbon. Van enkele andere familieleden kreeg ik nog wat zakgeld. Let’s go shopping!

La Maison Victor

Van mijn schoonmoeder kreeg ik drie patronen van La Maison Victor. Het handige hieraan is dat je voor dit bepaalde kledingstuk werkelijk alle uitleg krijgt, dus hopelijk lukt het mij binnenkort! Maar eerst nog een beetje oefenen natuurlijk. Ik kreeg de werkbeschrijving voor de Joanie rok, de Sunny pants en de Viva top.

image-2014-10-0777

Van een vriendin kreeg ik een chocoladefondue. Superfijn, want dit had ik nog niet! Daar zal ik binnenkort zeker gebruik van maken. Van een andere vriendin kreeg ik twee pakketjes Cake in a Cup (eentje met chocolade en eentje met cappuccino). Poeder in een tas, water bij, 1 minuut in de microgolf en tadaaa: daar is je lekkernij! Te koop bij Aveve, voor de geĆÆnteresseerden.
Tot slot kreeg ik van mijn andere zus deze dvd’s van Disney, namelijk Sneeuwwitje en De Kleine Zeemeermin 2. Tja, je bent een Disney addict of je bent het niet.

Zo, dat was alles. Ik ben superdankbaar met alles en mag mij gelukkig prijzen met al mijn lieve vrienden en familie!

Vertel eens, wanneer zijn jullie jarig?

 

Volg je mij al via twitter en bloglovin?

2 thoughts on “Verjaardagscadeautjes

  1. Leuke post want ben altijd benieuwd wat anderen krijgen. Zo een Lush en TBS pakketje zet ik zeker ook op mijn verlanglijstje. Die Cake in a cup kende ik nog niet, maar ziet er lekker uit en vooral die cappuccino šŸ™‚

  2. Nog gefeliciteerd! Ik vind het altijd heel moeilijk om iets te kiezen voor op mijn verlanglijst, vroeger was dat altijd veel makkelijker šŸ™‚ Toffe cadeaus heb je gekregen, jij kan de winter wel door met al die heerlijke producten, leuk!

Geef een reactie

