Lush Snow Fairy

Ik ben dol op kerstcollecties. En ik ben dol op Lush. Het is dus een feestje in mijn hoofd wanneer de kerstcollectie bij Lush arriveert. Ik had mijn zinnen gezet op Snow Fairy, en boy I’m so happy!

Voelen jullie jullie ook altijd als een kind in een speelgoedwinkel bij Lush? Ik alleszins wel. Al die kleuren en geuren, je mag alles aanraken en voelen (en ruiken!) en datgene wat je het meeste kan bekoren wordt mooi voor je ingepakt door een van de hyperactieve en sociale verkoopsters die doorgaans bij Lush werken. Mijn vaste stek is de winkel in Brussel (Rue des Fripiers 38), vlakbij het Muntplein en de Nieuwstraat. Jammer genoeg is daar geen enkel product voorzien van een Nederlandstalige etiket of uitleg. Gemiste kans, Lush! We zullen ons dan maar behelpen in het Frans 😉

Lush snow fairy shower gel

Ik was naar Lush gegaan met een missie, namelijk dé Snow Fairy douchegel kopen waar ik al zoveel over gehoord had én die dezelfde geur heeft als mijn favoriete zeep Rock Star. Oh en heb ik al verteld dat dit een roze douchegel is mét blauwe glitters? Dat is een dikke bonus.

Lush snow fairy shower gel glitter

Ik kocht de versie van 100g, wat op zich best klein is. Dit heb ik gedaan omwille van twee redenen: Ik heb thuis eigenlijk al genoeg douchegels én het is ook best prijzig. Voor dit flesje elfenstof betaal je zo’n 7,45 euro. Maar dat is een prijs die ik wel overheb voor deze geur. Ik gebruik trouwens altijd een douche puff, so a little goes a long way! Snow Fairy ruikt lekker zoet en naar snoepjes, echt mijn ding! De glittertjes blijven trouwens niet achter op je lichaam na het afspoelen.

Wat betreft douchegels vind ik de ingrediënten niet zo belangrijk. Mocht dat voor jou wel een verschil maken, kan je hieronder de ingrediënten terugvinden.

Lush snow fairy shower gel ingrediënten

Toen ik naar de kassa wou gaan, viel mijn oog op  de Snow Fairy Sparkle massage bar: een neonroze fee met een hart van glinstertjes. Ik heb heel goede ervaringen met de massage bars van Lush en dan nog eentje in deze geur… Deze ging dus linea recta mee naar huis en kostte 8,95 euro.

Lush snow fairy massage bar

Lush snow fairy massage bar ingrediënten

De massage bars van Lush zitten vol met boters, waardoor deze kleine fee erg snel smelt in je handen. Bewaar dit dus goed op een donkere, droge en koele plek want voor je het weet is je Snow Fairy weggesmolten! Wanneer je je hubby wilt masseren (of omgekeerd), wrijf je deze massage bar tussen je handen en… masseren maar! Deze beauty laat wel een glittertje achter op de huid.

Ik kreeg ook een klein stukje Reindeer Rock zeep mee. Dit zeepje zou de neus van Rudolph zijn en ruikt lekker zoet naar besjes.

Lush raindeer rock zeep

Wat een heerlijke verwenproducten zijn dit toch allemaal, ik ben er ontzettend blij mee!
Hebben jullie al iets gekocht uit de kerstcollectie van Lush?

 

Volg je me al via twitter en bloglovin’?

9 thoughts on “Lush Snow Fairy

Geef een reactie

