Catrice Check & Tweed eye brow fixing gel

Jullie weten al dat de nieuwste limited edition collectie van Catrice ‘Check & Tweed’ in de rekken ligt. Ik reviewde eerder al de highlighter uit deze collectie (klik hier), vandaag toon ik jullie de wenkbrauwgel!

Net zoals de andere producten uit deze collectie draait het allemaal om ‘Britse chic’ en dat zie je vooral aan de ruitjes die alomtegenwoordig zijn op de verpakkingen. Andere kernwoorden van deze collectie zijn ingetogenheid, vrouwelijke charme en een vleugje rebelsheid. Klinkt best goed! De verpakking ziet er alvast stijlvol uit.

Catrice check tweed fixing eye brow gel

Catrice check tweed eye brow fixing gel

In het schap van mijn Kruidvat-filiaal had ik nog nooit wenkbrauwgel gezien van Catrice. Het zit/zat  geloof ik wel ergens in de vaste collectie, maar bij mij hebben ze het dus niet (of ik vind het gewoon niet, haha). Dat deze wenkbrauwgel dus in een tijdelijke collectie zit, kwam voor mij goed uit.

Er is maar 1 kleur en die heet C01 Neutrally Brown. Ik vond de naam een beetje verwarrend, want ik was dus in de veronderstelling dat dit een bruinige wenkbrauwgel zou zijn en er dus ook nog een blonde/zwarte variant zou zijn. Dat is dus niet zo, C01 Neutrally Brown is geschikt voor alle kleurtypes! Volgens de website van Catrice bevat dit product een “natuurlijk getinte gel met een lichte, bijna doorzichtige kleur”. Maar laten we een kat een kat noemen, de gel is dus effectief doorzichtig. Daarom ook dat het geschikt is voor iedereen, laat je niet verwarren door de naam!

Catrice check tweed fixing eye brow gel

De schuin afgesneden vezelkwast brengt makkelijk aan, mijn wenkbrauwen blijven in de juiste vorm en de gel wordt niet hard. Je merkt niet dat je het op hebt, aangezien je haartjes zo zacht blijven. Voor mij is dit dus een aanrader, want de gel doet zijn werk naar behoren. Alleen vind ik het vervelend dat je bij dit soort producten niet gemakkelijk ziet wanneer het op is, ik verkies dus voor in de toekomst een doorzichtige verpakking. Ook kleur ik mijn wenkbrauwen niet bij met poeder of een potlood, dus in hoeverre deze wenkbrauwgel het uithoudt na contact met andere producten en of het hierdoor sneller bederft, kan ik jullie jammer genoeg niet vertellen.

Catrice check tweed fixing eye brow gel

Momenteel is de Check & Tweed collectie te koop in alle filialen van Kruidvat. Voor deze eye brow fixing gel van 6ml betaal je 3,39 euro. Om te weten te komen welke producten er nog in deze collectie zitten, klik hier.

Welke wenkbrauwgel gebruiken jullie?

 

Volg je me al via twitter en bloglovin’?

4 thoughts on “Catrice Check & Tweed eye brow fixing gel

Geef een reactie

