10 dingen die jullie nog niet over mij wisten

Zoals jullie ondertussen al gemerkt hebben blog ik anoniem. Dit heeft verschillende redenen die zowel met mijn omgeving als met mijn werk te maken hebben. Voorlopig blijf ik dus naamloos! Natuurlijk is het veel toffer als je weet wie de persoon achter een blog is en omdat ik jullie niet langer in spanning wil laten, vertel ik jullie vandaag 10 feitjes die jullie (misschien) nog niet over mij wisten.

1) Ik krijg een kick wanneer ik mijn froe (pony voor de Nederlanders) mooi recht heb kunnen bijknippen. In het andere geval mag je onweer verwachten!

2) Ik ben al enige tijd op zoek naar een koophuis, maar ik ben héél kieskeurig.

3) Ik ben gek op Disneyfilms. Vroeger had ik er (zoals wellicht iedereen) heel veel op video, tegenwoordig probeer ik mijn favorieten opnieuw te kopen op dvd.

Disney dvd's

4) Ik heb een tweelingbroer.

5) Ik kan al niet wachten tot het weer Kerstmis is. Oh en tot wanneer de Sint komt!

6) Ik ben een echte koukleum en in hartje winter kan ik niet zonder fleece dekentje, dikke truien en extra leggings.

7) Ik ben geobsedeerd door Pretty Little Liars en surf het wereldwijde web af op zoek naar theorieën over wie nu precies ‘A’ zou kunnen zijn.
image-2014-10-1901 - kopie

8) Ik heb ontzettend veel douchegels, maar maak er zelden eentje op omdat ik altijd een douchepuff gebruik. Zuinig!

9) Ik ben dol op de brievenbus leeghalen (Mijn eigen brievenbus, welteverstaan). Al sinds ik klein ben vind ik het leuk om dit te doen en door de post te snuffelen. Dan als een kind zo blij wanneer er een brief voor mij bij zit. Dubbele punten wanneer het adres met de hand geschreven is!

10) In mijn keuken houden Meneer en Mevrouw Aardappelhoofd me gezelschap. Nog Toy Story fans hierzo?

image-2014-10-1900 - kopie

Vinden jullie het leuk om af en toe een persoonlijk artikel te lezen?

 

Volg je me al via twitter en bloglovin’?

9 thoughts on “10 dingen die jullie nog niet over mij wisten

Geef een reactie

