Mijn The Body Shop stash

Ik ben gek op The Body Shop! Ze hebben veel natuurlijke en fair trade producten met de lekkerste geurtjes. Sinds enkele jaren ben ik dan ook vaste klant. Het leek mij dus leuk om jullie eens te tonen welke producten ik momenteel zoal heb!

The Body Shop stashSommige producten zijn nog nooit gebruikt, terwijl andere verpakkingen bijna op zijn. Vroeger kocht ik er maar op los, terwijl ik nu veel beter afweeg of ik dat bepaalde product wel echt nodig heb. Veel handiger! Op het einde vertel ik jullie welke producten van The Body Shop er nog op mijn verlanglijstje staan.

 

PARFUM:

The Body Shop stash

Ik heb Moroccan Rose eau de toilette en Indian Night Jasmine eau de toilette. Die eerste is niet meer te verkrijgen en is een warme rozengeur. Indian Night Jasmine is tegenwoordig een van mijn favoriete parfums, ga deze zeker eens gaan ruiken! Dit parfum is vrouwelijk, zwoel en warm. Dikke aanrader!

 

SCRUB/BODY POLISH:

The Body Shop stash

Ik hou van deze body polish producten, het zit tussen een douchegel en een scrub in. Heel mild en geschikt voor elke dag dus. Ik heb twee producten uit de kerstcollectie van vorige winter, namelijk Vanilla Blis body polish en Ginger Sparkle body polish. Hoe kun je nou weerstaan aan die verpakking van Ginger Sparkle? De geur doet mij persoonlijk denken aan cola-snoepjes.

Ook heb ik twee Moringa cream body scrubs in verschillende formaten. Ik heb tegenwoordig veel producten uit deze lijn, omdat ik een cadeausetje kreeg voor mijn verjaardag (klik hier).

 

SHOWER GEL:

The Body Shop stash

Ik heb ook enkele douchegels van The Body Shop, namelijk de Dewberry, Moringa en Vineyard Peach shower gel. Vooral van de eerste geur ben ik fan, het is een braamgeur. Jammer genoeg is deze volgens mij niet meer te verkrijgen. Van de Moringa-geur heb ik ook een zeepje.
HONEY BRONZE:

The Body Shop stash

Enkele maanden geleden won ik enkele producten uit de Honey Bronze collectie van The Body Shop (klik hier). Het gaat om de shimmering dry oil, brilliance powder, bronzing gel for face, lip nectar (moisturising lip gloss) en de shimmer lip balm. Ik heb de producten deze zomer nog niet zoveel kunnen testen als ik zou willen. Nog even wachten tot volgende zomer dus!
MAKE-UP:

The Body Shop stash

Make-up van TBS is voor mij voorlopig redelijk onbekend en dus onbemind. Ik heb alleen maar de super volume mascara, shimmer cubes (klik hier voor een review), Camomile gentle eye make-up remover, een oogschaduwkwast en een carbon brown eye definer. Ik ben met name heel benieuwd naar hun lipsticks en hun nieuwe nagellak.

 

BODY BUTTER/BODY LOTION:

The Body Shop stash

Vroeger kocht ik belachelijk veel body butters. Zonde, want het bederft na een tijdje natuurlijk. Daarom koop ik sinds enige tijd geen body butters meer en probeer ik eerst mijn resterende producten op te maken. Vroeger heb ik vooral veel fruitgeuren gebruikt, nu rest er mij enkel nog Spiced Vanilla (kerstcollectie), Candied Ginger (kerstcollectie), Moringa, Chocomania en een full size Japanese Cherry Blossom body butter.

Qua body lotions heb ik nu alleen de Dreams Unlimited body lotion. Ik heb gemerkt dat ik de textuur van dit soort producten veel fijner vind werken dan de body butters. Het smeert makkelijker open en trekt sneller in.

 

OVERIGE:

The Body Shop stash

Dan nog enkele losse producten die nergens anders thuishoorden. Uit de tea tree collectie heb ik de Tea Tree face mask en de Tea Tree cool & creamy wash. Deze producten zijn erg fijn als je last hebt van onzuiverheden, ze zijn best wel heftig. Verder zie je ook de White Musk sensual body powder.
Om mijn voeten te verzorgen heb ik de Peppermint reviving foot soak en de Peppermint cooling foot lotion. Tot slot heb ik nog het Vitamin E sink-in moisture mask, Passionberry lipbalm en een blauwe hair chalk.

Zo, dat waren al mijn producten van TBS! Wat verder nog op mijn verlanglijstje staat: English Dawn White Gardenia eau de toilette, White Musk Smoky Rose body lotion en als ik echt eens zot mag doen: iets uit de kerstcollectie, deze herst/winter brengt TBS namelijk een appelgeur uit. Hier ben ik erg benieuwd naar.

Wat is jullie favoriete product van The Body Shop?

 

Volg je me al via twitter en bloglovin’?

8 thoughts on “Mijn The Body Shop stash

  1. Volgens mij is hier iemand TBS verslaafd, hihi. Begrijp de verslaving helemaal, want de producten zijn dan ook super fijn<3 Ik heb ook een aantal producten uit de Moringa lijn, die geur vind ik zooo lekker!

Geef een reactie

