Opgemaakt #4

De maand is weeral voorbij gevlogen en dat betekent: tijd voor een nieuw Opgemaakt artikel!

Opgemaakt

Zoals je kunt zien maakte ik weer een boel producten op, ik vertel je graag wat ik ervan vond.

Amo Amor Cacharel parfum

Allereerst maakte ik een flesje Amor Amor eau de toilette van Cacharel op. Ik kreeg deze geur enkele jaren geleden cadeau van mijn vriend, dus dit geurtje is wel een beetje speciaal. Het is een heel gekende, zoete, lieve geur. Toch vind ik deze niet mierzoet, hij ruikt ook best fris. Geschikt voor alledag dus!

Essence allabout matt powder

Ook maakte ik een poeder op, namelijk de Essence All About Matt fixing compact powder. Dit is een wit poeder wat doorzichtig is op je huid en perfect is om je T-zone af te poederen. Hiervan heb ik al een nieuw exemplaar, ik kan niet zonder! Ik gebruik dit overigens zonder foundation, werkt prima.

Dove Go Fresh deo

Deze Kruidvat Hand Therapy uiercrème is in oktober eindelijk op geraakt, wat ging deze lang mee! Deze handcrème is erg fijn en deed mij qua textuur en geur denken aan de blauwe Nivea pot. Dik pluspunt: irriteert de huid niet! Oh en érg budget.

Verder maakte ik nog de Mildeen Hair Care zeven kruiden shampoo op. Dit product is te koop bij Aldi en is een duidelijke dubbelganger van de Schwarzkopf shampoo. Deze shampoo doet zijn werk goed en is geschikt voor dagelijks gebruik.

De afgelopen weken maakte ik ook een deodorant op, namelijk de Dove Go Fresh grapefruit & lemongrass. Ik heb mijzelf echt moeten pushen om deze te blijven gebruiken, want de geur is echt mijn ding niet. De deodorant doet wel prima haar werk, ik ben de hele dag gerust dat er geen ongewenste geurtjes tevoorschijn zullen komen. Maar de geur van de deo zelf vind ik gewoon niet fris en proper genoeg. Jammer! Heel gek, want de groene versie van de Go Fresh deodorants met komkommer, vind ik dan weer wél fantastisch ruiken. Maar dit gele exemplaar koop ik zeker niet opnieuw.

Garnier micellair water

Tot slot nog enkele reinigingsproducten. Ik maakte een fles Garnier micellair reinigingswater op. Deze ging ook erg lang mee, je doet dus heel lang met zo’n grote fles (400ml). Ik gebruik dit product heel graag om ’s avonds mijn make-up mee te verwijderen. Wel heeft hij wat moeite met waterproof make-up, maar daar gebruik ik dan gewoon wat olijfolie voor. Deze heb ik alweer opnieuw gekocht omdat ik dit product zeker zal blijven gebruiken. Het is geurloos, plakt niet, irriteert niet en laat mijn huid gereinigd en fris achter: toppie!

Als allerlaatste maakte ik mijn cleanser van Babor op. Ik heb deze ongeveer 4 maanden lang elke dag gebruikt, best lang voor zulke kleine flesjes. Wel werkt deze cleanser een beetje onhandig, je moet namelijk voor je de douche instapt 4 druppels van het rechtse flesje inmasseren op je gezicht, daarna 2 druppels van het linkse flesje. Het is gewoon een beetje veel gedoe met flesjes opendraaien, vettige vingers en druppels tellen. Maar de cleanser werkte wel heel fijn, dus dat was het wel waard. Nu gebruik ik een cleanser van Kiehl’s.

Welke producten hebben jullie deze maand opgemaakt?

 

Volg je me al via twitter en bloglovin’?

6 thoughts on “Opgemaakt #4

Geef een reactie

