NYC Expert Last nail polish

Ik was op zoek naar enkele nagellakjes met de perfecte herfstkleuren. Ik vond bijna nergens mijn ding: te fel, te opvallend, te licht, te vrolijk. Tot ik bij het schap van NYC deze twee kleurtjes tegenkwam: missie geslaagd!

NYC Expert Last nail polish

Ik had nog geen enkele ervaring met producten van NYC, maar voor de kleine prijsjes hoefde ik het zeker niet te laten! Deze budget nagellak zou zelfs tot 10 dagen lang op je nagels blijven zitten. Dat is wel een heel optimistische belofte.

NYC Expert Last nail polish 142 263

Ik kocht de kleuren 142 Leather and mink en 263 Money never sleeps. Groen en bruin met een shimmer, perfecte herfstkleuren, lijkt me. Het kwastje van deze nagellak is prima, niet te dik en niet te dun. Er valt dus erg goed mee te werken. Ter vergelijking: de Catrice lakjes zijn een ware hel voor mij, aangezien ik het kwastje veel te breed vind. Ik zou deze lakjes wat betreft het kwastje eerder vergelijken met Essence, maar dan met een meer volwassen keuze qua kleuren.

NYC Expert Last  Money never sleeps

Ik begin met de groene kleur, Money Never Sleeps. Ik kan deze kleur alleen maar vergelijken met de kleur van kerstbomen. Heel donkergroen, prachtig! De nagellak bevat een subtiele shimmer, maar geen échte glitters dus geen drama om de nagellak er af te halen. Twee laagjes is ruim voldoende voor een prima dekking.

NYC Expert Last  Money never sleeps

Wat de houdbaarheid van 10 dagen betreft, dat klopt uiteraard niet. Deze nagellak begon al na enkele dagen te chippen en heb ik er uiteindelijk na ongeveer vijf dagen afgehaald. Maar goed, élke nagellak chipt bij mij na een paar dagen, dus dat wil nog niks zeggen. En wie wil er nu 10 dagen lang dezelfde nagellak dragen? Voor mij is de houdbaarheid dus prima, ik verwacht op dat vlak niet veel van mijn nagellak.

NYC Expert Last leather is mink

Tot slot de tweede kleur die ik kocht, Leather and Mink. Dit is een heel bijzondere kleur. Het lijkt wel een soort metallic donkerbruin met een paarse schijn. I like! Dekt ook prima in twee laagjes.

NYC Expert Last leather is mink

Het voordeel van deze shimmery lakjes is dat ze absoluut niet streperig lakken. Ik ben fan van deze nagellakcollectie!

De NYC Expert Last Nail Polish is te koop bij Kruidvat en kost 2,99 euro per lakje van 9,7 ml.

Hebben jullie al ervaring met de producten van NYC?

 

Volg je me al via twitter en bloglovin’?

8 thoughts on “NYC Expert Last nail polish

Geef een reactie

