Afscheid

Je leest het goed, ik neem afscheid. Na ongeveer een half jaar bloggen werd het tijd om de balans te maken en daarbij heb ik beslist om te stoppen met bloggen.

Ik vind het superleuk, daar niet van. Foto’s nemen, producten testen, teksten schrijven, reacties lezen, andere blogs lezen en reacties achterlaten,… Maar het vraagt te veel tijd en het is een soort ‘verplichting’ geworden. Niet dat ik verder een extreem druk leven heb of elke dag een artikel on line zet, maar die uurtjes die ik in mijn blog steek, zou ik liever voor andere doeleinden gebruiken (lees: het echte leven, een blog is namelijk nogal virtueel).

Dit lijkt misschien een best impulsieve beslissing – dat is het eigenlijk wel, maar een blog stàrten was dat ook. Wie weet begint het over een tijdje terug te kriebelen en begin ik opnieuw te bloggen (over beauty/muziek of een ander thema), maar wat mij betreft is het dus voorlopig gedaan. O jee, dit klinkt als een break-up 😉 Dat is het in zekere zin natuurlijk wel, alleen iets minder dramatisch, haha.

Mijn blog blijft wel on line staan, dus alle artikels  (een stuk of 60) kun je nog gewoon nalezen. Ik zou graag alle volgers en lezers bedanken, en ook iedereen die reacties heeft achtergelaten! Zelf blijf ik mijn favoriete blogs natuurlijk nog volgen.

Lieve groetjes!

6 thoughts on “Afscheid

  1. Oh, vind ik echt spijtig, maar begrijp het volledig want ik moet ook toegeven dat het meer werk is als ik op voorhand dacht. Hoop echt dat je terug blogkriebels krijgt. You’ll never know, right ? Succes in ieder geval met alles wat je verder doet.

  2. Oh wat jammer! 😦 Maar als het niet meer goed voelt, moet je het niet meer doen… Veel succes verder!
    En hopelijk dat ik je dan nog eens terug zie in blogland! Ofwel in reacties bij ons (;-)) ofwel als je de kriebels terug te pakken hebt! 🙂

Geef een reactie

